Bornholm

Kom hem igår kväll från Bornholm. Det har varit super mysigt. Det e Simons mormor o morfar som bor där o vi har firat en dansk jul=) Gud va man blir bortskämd, de e så snälla. De mesta vi har gjort är o ätit heheh... Massa god mat hela tiden. så nu vet jag hur en dansk jul ser ut. Faktiskt väldigt olik den maten vi har på julbordet men de e super gott..Jag har lite problem med språket bara, de e så svårt att förstå men de har gått ändå. Sen har vi köpt med oss hem massa sprit =) Så nu har vi så vi klarar oss till nästa gång vi ska dit =) Båten dit var inte lika mysig att åka med! Fy fan va rädd jag va o jag mådde skit! Ja jävlar va det gunga, vi fick lägga oss ner för att må lite bättre... Så nervös va jag sen när vi skulle åka båten hem igen men de gungade inte alls så mycket då. skönt!

<3<3<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0