Önskar

Jag önskar att jag hade mina riktiga vänner här i närheten. Saknar er väldigt mycket. De e så långt till Höör, eslöv, Hässleholm o Helsingborg. O jag e så värdelös på att hälsa på. Mitt nyårslöfte får bli att jag blir duktigare på de. Även så blir mitt nyårslöfte att sluta röka!! Japp nu känner jag på riktigt att jag vill försöka igen o inte bara försöka, jag ska klara det denna gången. Alla andra e så duktiga o klarar de så då kan väl jag oxå göra de =)

Phuuu nu e jag nästan klar med alla julklappar, i alla fall till min familj.. I helgen ska jag o Simon handla alla till hans familj oxå =) men de e kul! speciellt att slå in alla när man kommer hem.

poss

Postat av: Liisa

SAKNAR DIG min vän!! Hoppas vi kan ses mer 2010.. Love you <3 P

2009-12-12 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0