Usch för Sverige!

nu va det ett tag sen jag skrev men har haft lite att göra... Inget jobb har jag fått i alla fall! Funderar lite på att gå tillbaka till support syd, kanske bättre än inget men näää usch. trivdes ju inte alls men fan de e inte kul att bara gå hemma hela dagarna... Blir bara längre o längre sovmorgnar o de blir bara mer ångest... I går kände jag bara för att sticka utomlands, ta mina sparpengar o köpa en enkel biljett någonstans o söka jobb där o stanna... Jag hade i alla fall klarat mig ett tag.. Men sen kan jag ju inte lämna allt här hemma bara. Har ju min sambo o hund. Men simon ska ju åka i februari o va borta i 2 månader så de känns som de kvittar. Usch orkar knappt tänka på det... jag vill oxå bort! Bort från det tråkiga Sverige o tråkiga svensson liv... Jag kanske letar upp en bartenderutbildning utomlands =) fan de hade varit kul, levt loppan ett par år!!
jaja får se vad som händer, e i alla fall jävligt less på detta... Städa, laga mat, städa, tvätta, diska, sova om o om igen.. Sen vet jag att jag alltid känner såhär på hösten o vintern. Hatar det. Men de går nog över snart hoppas jag ...

negativa jag!
Postat av: maddo

usch förstår dej:( du får komma hit en dag nästa vecka så kan vi göra nåt kul:)

2009-12-03 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0