Bebisen

Pysseldagen i dag blev att vi målade mammas möbler =) Allting blir vitt o fint hemma hos henne, de e så fräscht med vitt. De e så mysigt när hela familjen e samlade <3
O Jenny har fått en sån mega kula nu! Man blir chockad var gång man ser henne för hon blir större o större =) Har inget foto nu men de ska tas nästa gång jag träffar henne...
Bebisen kommer i februari wiiihooo längtar så jag dör!! JAG ska bli moster, helt sjukt! de ska bli så kul att köpa massa bebis saker o kläder framför allt. Finns inget gulligare.






Jag var på statiol för en stund sen o köpte Ben & Jerrys glass med smaken Cookie Dough. Mmmm den e så god bara älskar den. har ni inte smakat den så GÖR DE =) lovar att ni inte kommer bli besvikna.
så nu blir de film, glass o mys med älsklingen <3
puss hej


(inte från idag hehe)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0