Hemskt!



Nu e Chippen kastrerad i alla fall men fy va jobbigt de va att lämna honom hos veterinären i morse. Jag har inte kunnat sova nånting i natt, bara gråtit. LÖJLIGT jag vet!! Men fick så dåligt samvete och jag kunde se framför mig hur Chippen kolla på mig med hans söta små ögon : HUR FAN KUNDE DU GÖRA SÅ MOT MIG?? Så när de äntligen blev morgon så ringde jag mamma och Emlan o fråga va jag skulle göra... Hade ju glömt bort att de va för hans egen skull jag kastrerar honom.. Sen kändes de bra o jag gick ner med honom till veterinären... Han e hemma nu o har ont =( hatar att se honom lida... Hoppas det går över snart! LOVE YOU CHIPPEN <3



I kväll blir de fest tror jag =) Så Simon får va hemma o passa lillen... Jag e verkligen sugen på att festa ordentligt med mina vänner <3 Känns sååå längesen.. men vet inte riktigt vad vi ska göra än, Madde prata om att de kanske skulle vara ett band i parken i kväll o spela så de hade vait kul! får se va som händer

see ya poss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0