Söndag!




Helgen har varit väldigt bra faktiskt=)
I fredags kom Emlan hem till mig o vi började dricka massa goooda groggar, mums! Sen kom Lasse o Emma o hämtade oss o vi for hem till Wewwe där dom andra töserna satt o drack... efter ett tag när vi förfestat klart så gick vi till folketspark o fortsatte festa där med några killar i ett band... Madde känner dom så de va därför vi festa med dom.. såklart stod vi o dansade när dom spelade senare på kvällen. En riktig kul kväll va de!

I lördags va jag o Simon o shoppade lite på förmiddagen, bla en dammsugare woohooo =) Äntligen en bra dammsugare! Hatar att städa med dåliga grejor... så resten av dagen städade jag för fulla muggar :P
På kvällen blev de film o gottis med älskling<3


I dag har bara varit en tråkig dag, har varit på dåligt humör enda sen jag vakna bläää.... Men Simons brorson kom hit en stund i förmiddags så de va kul.. Då blev man glad i alla fall! Han e så himla söt =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0