Tisdag

I dag har jag inte gjort mycket alls, bara varit hemma o pulat lite. Lagade stuvade makaroner o hemmagjorda köttbullar =) de va smaskens o de uppskattades av Simon.  Har faktiskt börjat bli riktig duktig på att laga mat om man får skryta lite heheh... De e nu man har tid till de ju.. Jag har börjat kolla olika recept i kokböcker o lagar massa konstiga rätter.. Förra veckan ´lagade jag en saffrangryta med kyckling o räker, låter konstigt men de va riktigt gott =)
Längtar till i morron för då ska jag, mamma o Emlan ha en pysseldag o sen ska vi baka lussebullar oxå. Ska bli mys, äntligen någon som e ledig...

Men mest längtar jag till fredag när vi ska kolla på TAKIDA!! Ohh de ska bli så kul <3

Nu ska jag snoka vidare på alla andras bloggar :P puss o hej
Postat av: Kitty

ååh julpyssel är så kul =) Jojje ska också se takida på fredag så då lär ni ses =) hoppas ni får kuligt. kramar Kitty

2009-11-25 @ 09:49:04
URL: http://metrobloggen.se/yttik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0