Fan oxå

Nu har jag oxå blivit sjuk, ja som trodde jag kom undan när alla andra verkar ha varit sjuka! Bränner i hela halsen!!
Igår blev de utgång i Malmö minsann  :P fast jag jobbade en lång dag kom jag hem o gjorde mig i ordning sen åkte vi till Micki o förfesta.. Trodde bara vi skulle titta på idol kanske gå ner en sväng på A9 men efter litta dricka var alla på o åkte till Etage... Hur roligt som helst hade vi :)

I dag har vi shoppat i Malmö.. Jag har köpt håååååååååååår, wihooo. Emlan kommer hit sen o sätter i det på mig för tror inte jag klarar de själv :P Hoppas de blir fint.

Imorgon ska vi på bröllop =) Simons bror gifter sig. Ska bli så kul o mysigt! <3

Längtar tills i kväll, de blir en riktig mys kväll med räkor o massa gott... Snart ska vi ner o hyra filmer. Älskar myskvällar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0