Stress

Shit e skit stressad nu men orkar inte ta mig upp från soffan! Ska duscha, göra mig iordning, laga mat, äta, hämta min jacka i stan, lämna filmer på hemmakväll innan kl 18.00 för då börjar fotokursen! Hur ska jag hinna?
Skulle ha fotat i kyrkan tills i dag oxå men har inte gjort de, bah pinsamt!

Jag e super ledsen med!! fick vikariat nu på jobbet o mitt schema e jag inte direkt nöjd med!!!! Julafton
12-20.30 hela dagen!? GLÖM DET! Sen jobbar jag hela nyårshelgen oxå! så jevla taskigt....

Gör allt för att slippa jobba julafton i alla fall!

Nä nu måste jag snabba mig.......
Postat av: Caroline

Låter som om du också jobbar i vården?

Om det är till en tröst så har jag samna sketna tider där jag jobbar julafton o heeela nyårshelgen, ångest o lissen i öget....tror jag ansöker om semester ;)

2010-10-19 @ 16:56:03
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Sofie

Japp jag jobbar oxå i vården... Usch ja tycker synd om dig med !

Får fira jul o nyår med gamlingarna helt enkelt :)

2010-10-19 @ 20:21:59
Postat av: Caroline

Haha...ja tjoho! Synd att man alltid jobbar jul eller nyår...blä!

Jobbar du här i Trbg?

2010-10-20 @ 15:49:06
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Sofie

Ja de e det! Nope jag jobbar på smygehemmet i Smyge =) du själv då?

2010-10-20 @ 17:43:30
Postat av: Caroline

Nej, jobbar i Västra hamnen i Malmö - på ett demensboende. Funderar på söka mig till Trbg istället. Så drygt att pendla! :-/

2010-10-20 @ 21:07:23
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0