Fredag

Det blev minsan ingen studentfest för mig o de va skönt, kände verkligen inte för det igår, tradit väder va de och jag va så trött efter jobb så jag ringde och sa att jag inte orkade följa med. Men sen kom Madde hem till mig och vi började dricka,dansa o lyssna på musik=) arap ba ba ba ba ba ba hahah den e så bra!  Sen gick vi ner en runda till Böst där Andreas och Ola väntade med drinkar till oss mmm de va gott =P Vi skulle egentligen vidare ut men alla ställe va fullt med studenter och man hade behövt förköp för att komma in så jag gick hem och sussade i stället.. Tur va väl de annars hade jag nog varit bakfull i dag :S

nu väntar jag på att Emlan ska vakna så vi kan köra till famsan och hälsa på, de blir nog en god frukost där=) Jag hoppas på att Emlan hinner göra slingor och klippa mig i dag, behöver verkligen det! trivs inte alls med mitt hår och vad jag än gör så e de fult! Tur man har en syster som e frisör så hon kan fixa till det ;)

Gahh varför kan jag inte bestämma mig vad jag ska utbilda mig till? börjar få panik snart! kan inte jobba med att städa hela livet fy fan men vet inte vad jag ska göra i stället. Hade ju hellst velat jobba med djur men va fan ska jag utbilda mig till veterinär hahah yeah right!!! Jag e ju ingen plugghäst precis (tyvärr) Men jag ska ringa syon och se va där finns, kanske hittar en utbildning som passar mig...

jaja allting löser sig alltid =o) puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0