Deppo

E hemma från jobb i dag med men känner mig mycket bättre. Har redan tagit ledigt i morron så de blir en lång helg för mig=) skönt! Andy, Jens o Emlan har precis varit här o hälsat på, mycket tevligt :) Och emlan klara sitt prov så himlans duktig grattis till dig...


Jag har varit helt deprimerad på sistone.. ohhh så jobbigt! vill verkligen bara vara pigg o glad. olycklig? ingen aning! jag vet bara att jag tänker för mycket, hela tiden, kan inte säga på vad bara! jag önskar att mina drömmar ska försvinna, att jag kan gå o lägga mig utan att tänka hmm vad ska jag nu drömma i natt? orka... måste egentligen kanske ta tag i det men va fan va jobbigt...

nä va fasiken jag sticker hem till emlan nu o dricker beer :P de e vad jag behöver heheh..

Postat av: Emlan

naaaw sötisen.. ska vi baka i morgon istället?? försök nu att inte tänka så mycke.. lev HÄR och NU!! okej?? pusss

2009-06-04 @ 18:58:20
Postat av: SAn

Hola snygging!!

pi kisen för tråkiga tankar.. håller med Emlan (vad det nu än handlar om)! vill ju att du ska vara glad :)



vad sägs om att festa snart? hade varit skojigt^^



och ang. min blogg. under fliken "bloggintresserade" på min sida så klicka på knappen "följ". skitenkelt! :) så ser du hela tiden när jag uppdaterat något :)



Ha d bäst! Puss puss<3

2009-06-05 @ 00:50:25
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0