Chesecake

Har kommit hem från Emlan nu, blev bjuden på middag och efterrätt=) jätte gott va det. Det måste vara världens godaste chesecake som hon har bakat. Blev en sväng i parken med hundarna oxå. Vi brukar få ryck och gå långa promenader, de e så mysigt men i dag blev de inte så långt för vi va helt för trötta.
 
Phuu vad jag har sett fram emot helgen som kommer för jag tänkte att jag bara skulle ta de lugnt och göra ingenting men så blir de inte. studentfest på fredag efter jobb, 25 årsfest på lördag hos kusinen mattias och kalas med simons släkt på söndag. Fullt upp! men de ska ändå bli kul så klart, speciellt att träffa hela släkten på lördag =) bästa släkten någonsin =)

Jag och simon var på entre och kolla på bio i fredags. Det blev Bloody valentin 3d. Helt ok va den, häftigt med 3d i alla fall. Och jävligt snygga va vi i våra brillor vi fick hahah...

I Lördags hade Tobbe 25års fest så de va bara på festandet igen ;) Ohh dom hade dukat fram sprit bordet, inte bra! alla va nog lika fulla när vi gick där i från hahah... blev en runda till lycktan och sen vidare till Uppenbar. Jag hade i alla fall jätte kul förutom på slutet när jag o simon sura på varandra. Jag blev svartsjuk!! hahah de skyller jag på fyllan! 



 Älskar min Chippen <3

Postat av: Madde (o)

Lite svartsjuk måste man få vara ibland:P

2009-06-11 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0