Röka

jaha jag skrev ett långt inlägg i går och precis när jag skulle spara det så puff va de borta :S man blir så glad!! Så de e bara att börja om..

I går kom min älskade pojkvän hem med en ros till mig, han e så söt <3 sweetie....

jag var hos doktorn i dag i alla fall och tog ett blodprov, aj aj aj! stolt över mig själv att jag klara det för de e fasiken inte nått jag gillar! Men sköterskan va bra och sa: nu va du jätte duktig Sofie. Hahahah jag kände mig som ett litet ynkligt barn! Men men nu e de äntligen gjort så får jag se nästa vecka om jag har brist på något. Har ju varit sjukligt trött på sistone.

I måndags körde jag och mammsen till entre i Malmö där vi mötte upp Emlan. Vi skulle köpa varsin midsommar klänning och japp jag hittade en fin vit klänning som jag ska ha på midsommar=) handlade en massa andra kläder oxå, lätt och gå i alla affärer när de e rea över allt och jag precis fått lön! Ohh så nu håller jag på att ändra om i garderoben, får använda min byrå till garderob oxå.

Sluta röka va det ja, hmmm fy de va inte så lätt som jag trodde. I söndes vid 1 tiden tog jag min sista cigg för alltid trodde jag! Klarade minsan hela söndagen men måndagen va lite värre när man kom till jobb. Så tänkte jag att jag kunde ju ta en cigg om dagen, morgon ciggen! Sen klarar jag mig hela dagen, yeah right!! ohh så svårt, fattar ju inte ens hur man kan röka? hur man frivilligt luktar som en jag vet inte vad men äckligt i alla fall! jaja jag ger inte upp, jag vill inte vara en rökare längre!


Allting löser sig alltid;)


Postat av: emlan

Du ska klara de!! och jag och mamma och jenny!!!! för fan.. nu jävlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-17 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0