helgen

I fredags kom Simon äntligen hem så jag bjöd honom på taccos =) blev en riktig myskväll... jag har världens underbaraste pojkvänn! <3 love you

På lördagen blev det tivoli som jag hade hoppats på och fint väder. jag Simon Emlan o Tobbe åkte till Malmö o mötte upp pappsen Jenny och Johan o därifrån åkte vi vidare till Köpenhamn. Gud va kul de va =) hann dock inte åka så många karuseller, de va så långa köer. men dom värsta hann vi med! sen blev de grillbufe o massa öl, mums. lägger upp foto snart...

Och i söndags var jag helt död!!
Puss hej
Postat av: SAn

möjsigt med en trevlig kille Snuffi!! :D

riktigt kul!



Tack för inlägget på min blogg btw :)

nu har jag länkat till både dig och Emlan från min blogg.. så börja följ min blogg med, vettja! :)



Pussis<3

2009-05-26 @ 00:02:13
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0