Sol sol

Shit va kul att så många läser min blogg, de trodde jag verkligen inte=) och skriver komentarer. men hur svarar man på dom? kan inte detta alls bra haha... men de kommer nog snart.

har solat med mammsen o emlan i dag o bruna har vi blivit :P sen har vi varit o handlat så att vi ska kunna baka kanelsnäckor o chokladbullar, mumsiii...  men får vänta lite för emlan färgar mammas hår o ska klippa henne oxå så jag passar på att skriva litta..

Hoppas verkligen de blir fint väder på lördag så vi kan åka till tivoli, de e ju min present till Simon så de blir kris annars.. blir ju inte så kul att åka dit där om de regnar. hoppas hoppas hoppas!

Tack madde gumman så snällt av dig <3   

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0