Äntligen Fredag

Nu ska jag snart börja göra mig iordning för att sen köra o hämta Simon =) gissa om jag har ont i magen nu?! Haaha
Detta kommer antagligen bli den lyckligaste dagen i hela mitt liv <3 O massa presenter ska jag få woohoo. efter helgen kommer massor av uppdateringar med foton o sånt :P ska äntligen få till baka min kamera så massor av foton blir de i helgen. Ikväll blir de myskväll med älskling, har köpt hem masssssor av gott =) Lördagen ska vi på kalas för Jesper o Malena sen blir de antagligen myskväll. söndagen blir de påska middag hos Mammi <3 Ryktas om bingolotto på kvällen jiihaa, ska bli miljonär till på köpet!

Nä nu ska jag stirra ett par timmar här hemma :D

Puss puss


Postat av: madde

Äntligen!!:D

Ha en trevlig helg o en trevlig påsk!!

pussss

2010-04-02 @ 09:41:37
Postat av: SAn

Fast.. att han kommer hem som en brunis kanske inte är så kul?! ;P Hehe, nä skoja bara.. Fan vad skönt för dig Snuffi! Glad att du har din man hemma igen <3

Och du.. Du klara av att stå ut! Det du!

2010-04-02 @ 11:01:40
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0