Bip

I Torsdags morse ringde jobb o fråga om jag kunde komma o jobba med städet i 2 dagar för hon som städar e sjuk. Ja klart tänkte jag, skönt med lite omväxling, NOT! Fy fasiken va tråkigt, gud va jag ångra mig! Aja inget mer städ för mig.
Nu har jag fått mitt sommar-schema oxå o de ser inte roligt ut, kommer kännas som jag bor på jobbet :P
och när jag ändå ska vara så negativ så kan jag berätta att min älskade dator har gått sönder =( Det har blivit en gul fläck på skärmen??!! jätte störigt när man kollar på foton o sånt.

Imorgon blir de PARTY i alla fall =D Ska till Susanne på födelsedagsfest i Lund sen blir de utgång antingen i Malmö eller Lund. jag hoppas på Malmö i alla fall :) Kul kul...


Nu blir de vin o <så ska de låta> med sambon <3

Puss


Postat av: SAn

Ska bli fett skoj imorn!! :D puss

2010-04-23 @ 20:51:29
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com
Postat av: Emmeli

aja de låter väl trevligt med vin å "så ska de låta"

de e ju i morgon de gäller....!

så sluta sura nu din fis

2010-04-23 @ 22:15:13
URL: http://emlanolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0