Påskahelgen.

Påsken har varit super mysig som den brukar vara =) I Fredags började med att jag o Caroline hämtade grabbarns på Svågertorp! Vilka negrar säger jag bara, men fiii va kul o träffa Simon :) När vi kom hem var hela Simons familj hemma hos oss som en överaskning o hade plockat fram massa fika o tårta. Sen va de mys hela kvällen för vår del. Han hade med sig massor av bra filmer så de har varit film kvällar hela helgen. Snacka om att man uppskattar filmkväll nu! Fick fina presenter av honom oxå som jag ska visa.



Coole Simon ;)



älsklingen o jag



Emlan o Simon hos mamma


                                        Presenter!



                         Fina converse skor



            
                                Svart Gucci klocka




                              Två snygga väskor




                             Rosa Adidas tröja




                            Solbrillor











De va de puss haj

Postat av: madde

gud va mkt fint :P

2010-04-06 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0