Laga mat

Än så länge har jag inte fått gjort något nyttigt, packat lite kläder bara till Bornholms resan.. Annars har jag mest gått omkring o tänkt på vad jag ska göra, aja nu kommer snart Emlan hit o vi ska laga mat till våra pågar i dag =) De blir skaldjurssoppa med vitlöksbröd. Ska tvinga henne till att åka till Onoff oxå för jag måste köpa en väska till min kamera o hoppas på dom har de där...

Skönt att va själv hemma så man kan lyssna på musik på högsta volum med MIN musik =D Ingen sambo som sänker volymen när han inte tycker låten e bra o sätter på sin egen i stället! E ju beroende av hans dator när jag ska lyssna på musik för jag har ju råkat ta bort ljudinställningarna på min egen, hur man nu kan göra det?? Så går de när man försöker va duktig o klara de själv med nått man fattar nada om :P


Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0