Förkyld

Denna dagen börjar inte bra för de första e jag jävligt förkyld :S

För det andra så fick jag klagomål från grannarna för att min hund skällde konstant?! Jag var ju på emlans skola igår o för att Chippen o Iza inte skulle vara själva hemma tog vi hit Iza så dom hade varandra. Men dom har väl trissat upp varandra o skällt som tusan! Tycker bara de e märkligt att dom klagar när de händer en gång. Chippen skäller ju aldrig för han e ju aldrig själv hemma nu när jag e arbetslös!

För det tredje så fick jag ytterligare massa papper från a- kassan som ska fyllas i o skickas. Va fan, tar de aldrig slut? De e snart fyra månader jag har varit arbetslös o har inte fått en krona från dom! Jag ger upp! En miljon papper hit o dit!

Emma har födelsedags fest i kväll o jag vill verkligen dit men mår så kass att jag får vara hemma. vi får ta igen de en annan dag <3

Älskling, hade gjort allt för en kram av dig nu <3

Aja man ska inte klaga, jag e tacksam för jag har tak över huvudet o världens bästa sambo o hund<3

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0