Rosor <3

Skulle ha jobbat i dag för första gången på smygehemmet men fick snällt ringa o sjukanmäla mig i morse. Så typiskt! vaknade i natt med värsta frossan o mådde illa som tusan! I dag har jag sovit hela dagen med en massa feber. Har inte varit så här sjuk sen jag var liten. Inte kul. Men ska få ny tider på jobbet i slutet på veckan. Jag e så glad att jag fått jobb, hoppas på att trivas där nu bara oxå=)

Alla <3 dag firade jag med min mamma, hon bjöd på god middag =)Va även hos Zion o hälsade på, har varit hos dom varje dag nu sen han kom hehe. kan ju inte låta bli! Så jenny o Johan tycker nog de e skönt att jag e sjuk nu så jag inte kan komma haha. De e nästan som man blir sugen på en egen, eller va säger du älskling? ;)

Fick en stor bucket rosor av älskling i söndes oxå <3 Hans pappa kom med dom o hade till och med skrivit kortet från Simon. Så gulligt <3
I Lördags bjöd Caroline på 3 rätters middag, gud va gott de va =) De va jag, caroline o Felicia som hade en trevlig kväll med mat o vin=) Vi gjorde ett alla <3 dag kort till våra män med foton på oss haha fasiken va kul de va.
Jag har verkligen haft fullt upp sen Simon åkte som tur e. Håller på att fixa med lägenheten o har handlat massa på Ikea så de börjar bli fint nu=) Nu ska jag tröst äta glass, mums =)



Postat av: Caroline

Haha Såå roligt kort.. Våra män är allt bra söta haha!!

2010-02-16 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0