Party

Har varit på systemet nu o fixat dricka till i kväll. Ska till Malena på fest =) Ska bli kul att träffa systrana o desutom festa med dom för första gången... Sen blir de Kristall som gäller. Länge sen jag va ute o dansade, ska bli jätte kul. Där träffar jag även Emlan o Paulina.

Ska ta tag i mina drömproblem oxå nån dag! Hatar att sova, att drömma mardrömmar varje dag. Har gjort det sen jag var väldigt liten. Men nu orkar jag inte mer. Känns som jag har en sjukdom? De e fan inte normalt i alla fall. De e inte vanliga mardrömmar heller, de e riktigt äckliga! Drömmer ofta att nån i min familj dör eller blir riktigt skadade. Här om natten drömde jag att Emlan dödade mig, helt sjukt! Vågar absolut inte dö, de e det jag e mest rädd för av allt. Jag kommer till och med ihåg mina drömmar från att jag va typ 3 år. När jag hade lärt mig skriva vid 6-7 års ålder började jag skriva i en dagbok som jag döpte till mina drömmar. Där är många mardrömmar o jag kommer ihåg dom än i dag. Kommer ihåg alla mina drömmar. Innan kunde jag ha uppehåll från drömmar i månader men de har jag inte längre. De va många år sen nu.
Varje natt drömmer jag att Simon gör slut eller e otrogen oxå. Jag vet att han aldrig skulle göra slut o aldrig vara otrogen o att han verkligen älskar mig. Därför e det ännu störigare att drömma det.
Nog med det nu.

Jag undrar vem alla mina läsare e här på bloggen, kommentera gärna =)

Ha en bra lördagkväll för de ska jag ha puss puss

Postat av: madde

ha de så kul ikväll!!!:P

2010-02-27 @ 20:11:08
Postat av: Christina

Jag läser! :)

Men gud vad jobbigt med alla de drömmarna. Kanske har något som ligger under ytan som visar sig i drömmarna istället. Det behöver säkert inte ha med själva drömmarna att göra, men kanske att de är återkommande, ah jag vet inte :P

2010-02-28 @ 11:02:53
URL: http://ettsnarttva.blogg.se/
Postat av: Sara

ååh fan va jobbigt! brukar med drömma att min kille är otrogen o sådant! Usch!!! så vaknar jag helt sur o arg på honom o han fattar ingenting.. men man kan ju inte hjälpa det, känns så äkta i drömmen så man blir jätte ledsen! Knappt drömt ngt bra om oss två typ en dröm kanske, resten har vart mardrömmar där han håller på med andra..

2010-03-02 @ 15:52:04
URL: http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0