Sweet dreams

Har varit hos Jenny ikväll med Mamma o när vi satt o prata  kom jag fram till varför jag alltid drömmer mardrömmar! Äntligen efter alla år kom jag på det! Rädsla, jag e sjukt rädd för döden o tänker på de rätt ofta och ännu räddare e jag för att någon i min familj skulle dö. När jag tänker efter så tänker jag ofta på de o att jag aldrig skulle ha fixat det om de hade hänt någon nått. Men nu när jag vet vad drömmarna beror på så kan jag ta tag i de. Tänka positiva tankar i stället och inte gå att oro mig att något ska hända.

 Läste precis en tjejs blogg som har det lika dant som jag, trodde bara det va jag.

 


 

Postat av: Paulina

Förstår dig precis... Jag har också mycket mardrömmar... men det går i perioder.. Det är hemskt för dom känns så sjuuukt verkliga! Men tror också det handlar om det... att man är rädd för något. så det bästa är att inte tänka på det så försvinner drömmarna så småningom.. :) puss&Kram!!

2010-03-01 @ 19:21:36
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: Sara

Ne, du är inte ensam.. drömmer jämnt läskiga drömmar eller actiondrömmar.. inatt var jag jagad hela natten.. kul va? De kanske är det där med rädsla, men jag tänker inte på döden så ofta, fast jag är ju såklart rädd för att förlora folk omkring mig.. hmm

2010-03-02 @ 15:49:20
URL: http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0