Träning

Vill göra så mycket men har aldrig tid längre känns de som. Så många jag vill hälsa på o massa jag vill fixa. Förstår inte hur folk har tid att jobba? hur ska jag ha tid att jobba? haha =) Har lovat Caroline hur länge som helst nu att vi ska träna men får säga hela tiden att jag inte hinner =( Snart tröttnar hon nog på mig hehe, nä men hoppas hon förstår=) SNART lovar jag att vi ska börja träna, vill verkligen!! har ju tappat massa muskler sen jag slutade på Support syd, där fick man bra träning faktiskt även om de slet på kroppen ändå.

Nu har jag äntligen kommit på varför de luktar rök i vårt sovrum! Ohh har stört mig på de ända sen vi flytta in o har inte fattat var lukten kommit i från. Grannarna under oss röker antagligen under deras fläkt o röken går direkt upp i vår ventil i sovrummet. fan va äckligt! Jag märkte stor skillnad när jag stängde ventil luckan. Så i morgon ska jag ringa hyresvärden o höra om dom kan göra något åt det, kan nog inte hindra grannarna från att röka under deras fläkt!? De ska dom ju kunna utan att de går upp i vår lägenhet så nått går de väl att göra.

Jenny o johan o Lille Zion kommer i morgon o ska kolla på lägenheten=) Har även varit hos dom i dag o hälsat på=)

Filmdags, godnatt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0