Bebisar

Maddo O Lukas va hos mig förra veckan. de va riktigt mysigt o kul! Jag har märkt att jag har mycket bebisar/barn omkring mig o jag älskar det =) Måste snart hälsa på Viktor, Emma, Wilmer o Milo oxå, Simons brödrars barn, saknar dom <3  Här kommer lite foto på dom =)
Saknar även lilla Alma, på tok för länge sen nu!


Maddo o Lukas


Jag o Lukas

Milo o Emma

Wilmer

Viktor

Alma

Postat av: Emma och Alma

Ja vi får ta och ses någon dag vi saknar dig kramis

2010-02-16 @ 16:45:11
Postat av: Malena

Du får iaf träffa Simons bröders fruar/sambos den 27/2!

Inga barn dock! Tror inte det kommer att vara en så bra miljö för dom = )

Men du får hälsa på precis när du vill. Du är alltid välkommen!

Kram

2010-02-17 @ 20:36:45
Postat av: Sofie

Ja de får vi ta o göra emma <3 saknar dig med!!



Ohhh jaa de ser jag framemot Malena =) Ska bli riktigt kul! Tack, så snällt. O hälsa Carro o familjerna så gott =)

2010-02-17 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0