A-kassa

Har varit hos Jenny o johan o myst med Zion i dag <3

Har även ringt A-kassan i dag o jag blir så irriterad för dom e så nonchalanta o dom bryr sig inte ett skit. O då har jag ringt dom många gånger innan detta.
Jag: Nu har de snart gått 4 månader o jag undrar var mina pengar blir av???!!
A: Ska kolla, hmm de e klart står de här.
Jag: Jaha, men då kan jag väl få dom ???!!!
A: ehhh ja de kan du väl få, nästa torsdag i så fall!
Varför måste man ringa o jaga dom hela tiden? Jag undrar verkligen vad dom sysslar med på sitt jobb? De har säkert varit klart i 2 veckor nu.
Men ja gud va skönt, äntligen ska jag få mina pengar :) men hade jag inte haft mina sparpengar o Simon så hade jag varit vräkt o säkert varit hos kronofogden för länge sen. Illa. Bott på gatan kanske haha nä de hade jag nog inte=)
Har fått nya tider på jobbet nu så jag ska jobba tors-fre :) Skönt sen e de helg.

Börjar bli riktigt jobbigt nu utan dig baby:(

Postat av: Christina

De är kända för att klydda som bara den. Undrar hur de känt det om deras inkomst inte kommit som den skall? Nydder! :) Roligt att du hade blogg! Kram C

2010-02-18 @ 08:32:33
URL: http://ettsnarttva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0