Fredags mys

Nu e bilen såld o vi fick mer än vad vi hoppats på, wiiiii =) precis när jag behövde pengar som mest, perfekt. Men gud jag saknar redan min fine bil hehe... aja har ju Simons nu som e mycket finare =)

Simon packar för fullt nu inför sin resa, fattar inte att de e på riktigt än. känns overkligt att jag ska bo här själv så länge o sova själv. hatar ju att sova själv! men jag e jätte glad för hans skull i alla fall de e ju trots allt hans drömresa.
Ni som inte vet o undrar så ska Simon o fyra andra kompisar först till Vietnam, vidare till Kambodja och slutligen till Thailand på två månader. Det kommer säkert vara hur roligt som helst.

Fredag i dag woohoo, Jag o Simon ska till Malmö o ha en myskväll. Det blir nog att vi äter på en mysig restaurang o kanske bio efter det. vi får se =)

Imorgon blir de ju fest med familjen Strand med massa mat o god efterrätt, mums.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0