Hemmafru

Nu är de inte långt kvar till min älskling ska resa, typ 2 veckor o lite till =( Vi ska ha en fest för honom här hemma  den siste innan han åker och då kommer hans familj så de blir skoj.
 Jag hoppas bara att dom 2 månaderna kommer gå fort!! De kommer nog kännas värst i början o sen blir man väl van vid ensamheten...




Har sökt jobb nu i alla fall på hemtex o hoppas på att få de=) men de e nog många som sökt de så hoppas inte för mycket hehe... Men men jag trivs skit bra att gå hemma nu i alla fall, har haft att göra varje dag så de e kul.. En riktig hemmafru får jag säg att jag e =) 

Whoop whoop längtar till lördag =)





Älskar dig min kärlek <3


Postat av: Emma

Ja det kommer att bli tufft det kan jag lova dig!! om det är någon som vet så är det jag!! E det något så vet du var jag finns...!! // Love Emma

2010-01-15 @ 15:45:26
URL: http://metrobloggen.se/emmsisweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0