Migrän.

Vaknade i morse med fruktansvärt ont i huvudet, gud jag trodde jag skulle dö. Kunde inte röra mig för då gjorde det ännu ondare så till slut fick mamma komma med värktabletter till mig. Tur hon va hemma! så sen blev de bättre=) Hon diskade all vår disk oxå som hon alltid gör när hon kommer hehe <3

de va en helt underbar födelsedag i lördags <3 Vi hade ju kalas för mig o Emlan hemma hos mamma o nästan hela släkten var där, så fullt hus =) De blev fest på kvällen sen utgång o de va riktigt kul! Fick fina presenter oxå <3
Kalas blir de i helgen oxå för mig o då kommer Simons familj, så i veckan ska de bakas massor... mmm chesecake.


Postat av: SAn

Vad söt du är snäckan! :)

2010-01-25 @ 21:47:03
URL: http://www.runsanrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0