Färga håret

Jobbat o sovit, de e väl hur min dag har varit i dag=) I morgon efter jobb ska jag till Emlans praktik o hon ska färga mitt hår. vet inte riktigt hur vi ska färga det i nu men vill igentligen göra nått kul med de men vi får se hur feg jag e. Kommer nog bli mörktbrunt som de brukar. Hittade en bild på Carolina Gynning med en fin hårfärg, blir kanske nått sånt =) 

Fiii fasiken va Ask o Colorama tjänar pengar på mig haha, trodde inte de skulle vara så dyrt att renovera men phuu jo. Fattiglapp snart :P (Igen)
Aja de blir fint i alla fall:)

3 veckor till Simon kommer hem wooohooo de kommer gå snabbt tror jag... Även om vissa dagar har varit fruktansvärt jobbiga =( Men då har han ringt så de har känns bättre. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0