frisören

Va på Emlans skola igår o blev klippt, skönt att få bort dom slitna topparna. blev väldigt fint =) träffade Maddo oxå o Emlan klippte henne i en skit fin frissa! Efter det så blev de Shopping på Entré o jag handlade skor, smycke o underkläder.

Idag har jag varit o köpt en massa grejor till lägenheten så nu e de bara att sätta i gång igen.  Har även planterat om alla mina växter så nu e här jord över allt haha. Men ändå duktigt =)

Kanske blir de a9 i kväll woohoo, Madde fyller ju år i dag så känner att jag vill umgås med henne o hon ville till A9... skojit =)


                             Maddo



Här kommer även lite bilder när Emlan fixa min frisyer =)

Postat av: madde

oj vad rött mitt hår ser ut på den översta bilden :O

2010-03-06 @ 08:15:40
Postat av: Hemlig beundrare fran Thailand :)

Alskling, med sanna bilder vill jag bara komma hem och krama om dig for att du ar sa vacker:)

2010-03-08 @ 13:04:34
Postat av: Sofie

Du e välkommen hem älsklingen ;)

2010-03-08 @ 16:10:06
URL: http://snoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0