Helgen

Jag va ju på Emlans praktik, Studio extreme i Fredags o fick färgat mitt hår o mycket riktigt blev de mörktbrunt o jag blev väldigt nöjd =) Nästa gång blir de massa ljusa slingor tänkte jag nu när de e vår o allt.

 

Lördagen blev de kalas för Jenny hemma hos mammsen o de började med massa god mat o slutade med singstar o drinkar o sedan gick vi till lycktan o drack lite till=) Väldigt kul! Foto kommer sen när jag fått dom av Emlan.

Söndag i dag o den började med att jag hjälpte mamma att städa efter gårdagens fest. Sen har jag varit ute o ätit med Simons familj <3 Det blev på lycktan o de va super god mat faktiskt med god efterätt :P
Efter det gick jag hem till Caroline där Felicia oxå var. Vi skulle kolla film men de blev mest massa snack o The holiday i bakrunden <3 ( Favorit filmen ) Super trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0