Valp

Funderar på att skaffa en liten valp kompis till Chippen nu när man jobbar. Känns ju så hemskt att lämna han ensam! Men som tur e så brukar någon alltid kunna passa han för jag kan inte precis köra hem på rasterna nu som jag gjorde förr när jag jobba i Trelleborg. Tänk va roligt med en hund till =) Kollar på blocket hela tiden o man blir ju sjuuuuk av alla söta små valpar <3 Oh hur ska man kunna välja liksom?
Men måste prata med chefen först om de så klart ;) Fast jag vet va svaret e: vi väntar till vi flyttar till hus! Men om de e för Chippens skull kanske de går =)

Halva tiden har gått nu sen Simon åkte, bara 1 månad kvar. Bara o bara känns som ett år, minst!

Renoveringen går trögt för tillfället! Kan inte göra de själv o vi jobbar olika så de e svårt att hitta en dag då vi alla tre e lediga. Mammsen o syster måste ju hjälpa=) Plus att jag väntar på grejor som jag beställt o hoppas på att de kommer till helgen för då tänkte vi fortsätta! Känns som de e så mycket att göra och att jag inte kommer va klar till Simon kommer hem men de måste jag. Vill ju ha de perfekt då=)

Ska till Emlans skola i morgon o bli klippt o jag kommer antagligen träffa Maddo där <3 så himlans kul! Emlan ska klippa henne på eftermiddagen o mig på förmiddagen sen blir de nog Entré =)

Nä nu ska jag försöka sova, godnatt puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0