Syster

Nu e jag hos Emlan o väntar på att dom ska komma tillbaka, dom va tvungna att handla så jag e här o passar hundarna så länge =) Blev bjuden på god middag oxå idag av Emlan o Tobbe. Sen ska vi dricka massa kaffe o spela wiii, vi e på sista världen nu på super mario! Kommer bli sorligt när vi klarat spelet ju...
Simon e o jobbar i Norge denna veckan o kommer va där nästa vecka oxå, buhu =( Men får passa på att umgås med andra då ju=) Emma o Alma skulle egentligen kommit till mig i dag men jag e sååå sleden efter jobb så dom kommer på torsdag i stället=) Kanske blir de att dricka lite vin o snacka en massa skit ;)

Jag försov mig i morse oxå för första gången på detta jobbet :P Fy va hemskt o vakna med en sån panik... Aja kom bara en kvart försent fast jag vakna halv 7, den tiden de va tänkt jag skulle köra. Tidiga mornar e inte min grej, fii fan...
Nej, nu får dom komma... E så kaffe sugen!!
Pusss








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0