Helg ^^

Härligt med helg! Igår kollade jag o älsklingen på idol o åt suchi hehe har blivit helt besatt av suchi! Så jevla gott! Blev en mysig fredags kväll i alla fall.

I dag har jag varit hos optikern o kollat ut glasögon, så sjukt svårt att välja! Har med mig en massa hem så får prova här lite o se vilka jag väljer, men tror inte de blir nån av dom :S Men ska bli skönt att ha glasögon typ på kvällarna o inte alltid bara ha linser....

Har även varat på Agdas idag o hittade ett par silvriga ljusstakar :)
Ikväll blir de kanske bio ^^ Men känns inte som där e nån jätte bra film o kolla på. E lite sugen på den facebook filmen, The social network =)

Postat av: Jag

Sushi

2010-11-15 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0