Skor

Jag va i stan i går med Paulina o hittade 2 par skor, fick sån besluts ångest vilket par jag skulle köpa att jag sket i båda 2. Men har tänkt o tänkt nu o bestämmt mig för de ena paret :) Så de blir snart stan med mammsi så jag kan köpa mina skor! Tänk om man hade varit rik o bara köpt allt man ville ha utan att blinka. De ska nog va mitt mål nu ;)
Jag plockade på mig massa kläder igår oxå men i sista sekund hängde jag till baka allt, vad har hänt? Mognat kanske hahah... Förr sket jag i om jag inte hade pengar kvar i slutet av månaden bara jag fick shoppa kläder.

Ikväll blir de foto kurs whoop whoop :P

Postat av: Paulina

Vilka blev det? :)

2010-09-14 @ 18:58:03
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0