Fest

Det blev en riktig kul dag igår. Först va vi på två kalas på dagen. Sandras min kusin som fyllde 25 år började vi hos sen till Zions 1 års kalas =) På kvällen samlades vi hos oss o förfesta. De blev utgång till Kräm o vi hade jätte kul hela kvällen :) Lite bilder från förfesten!



Undra vad jag o Emlan håller på med här hahaha









 

Postat av: Caroline

Tycker att jag känner igen två på dina bilder! Är det Tobbe och hmmm Mattias? Tror jag han hette? Han i vitt?

2011-02-06 @ 22:21:47
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Sofie

Ja de e det, Tobias Andersson o mattias Smith.. känner du dom? =) Tobbe e min systers sambo:)

2011-02-06 @ 23:02:06
Postat av: Caroline

Världen är liten, eller kanske Trelleborg ;)

Jag kommer knappt ihåg hur det hänger ihop men jag var tillsammans med en kille som hette Patrik från Gislöv när jag gick i 7:an och har för mig att det är från honoms umgegängeskrets som jag känner igen Mattias?



Min då bästa vän Jacquline var tillsammans med en kille som hette Daniel Jönsson som umgicks med Tobias och på så vis träffades vi... :)

2011-02-07 @ 10:47:17
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0