Snart

Måndag idag och exakt en vecka tills vi åker till Thailand. Nu tror jag vi har fixat allt som behövs för att åka, de e bara packningen kvar. De blir nog de svåraste :S Man ska ju helst packa så lite som möjligt så man kan shoppa mer men hur lätt e de o packa lite? Jag vill ha med så mycket kläder o grejor. De kommer nog lösa sig=) Nervös? Ja men de har jag varit länge haha. Jag va mer nervös för en månad sen. Nu när vi fixat allt som ska, typ pass, biljetter, försäkring, växla pengar mm känns de bra. Jag vill bara åka NUUUU :P

Postat av: Chistina

Bor du borta vid Handlarn? Är nästan säker på att det var du och din vovve som gick framför oss. Känner igen hunden på bilderna här :)

2011-02-21 @ 12:57:00
URL: http://christinamedcompany.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej ja de gör vi =) Ahh gjorde du, när va de? De va synd jag inte såg dig =(

2011-02-21 @ 14:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0