Aj aj

OMG vilken jävla träningsvärk jag har idag! Så de va en väldigt bra träning =) Tyckte jätte mycket om att träna där men riktigt dåligt att man bara kan köpa årskort?! Så nu vet jag inte vad jag ska göra, vet att jag absolut inte kommer utnyttja de i ett år så känns onödigt att köpa det, men samtidigt vill jag träna där med Caroline.

Postat av: Caroline

Hej!

Låter jätte kul med fotokurs fast har ingen systemkamera än, och vet inte när det kommer en till min ägor :-)



Jag köpte årskurs på 24/7, det låg mest och dammade måste jag pinsamt erkänna. Men jag hejar på dig! :-)

2011-01-18 @ 11:08:05
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Caroline

Klart du ska träna! Tänk att det inte är

Så mycket pengar för att du ska må bra ;)

2011-01-18 @ 14:01:03
Postat av: Paulina

Jag utnyttjade inte heller mitt årskort jag hade förra året :( var där intensivt i ca en månad bara... (och tänk att jag bor ett stenkast därifrån..bokstavligt talat! haha) MEN funderar på att köpa i år igen och verkligen inte ge mig... Så bara man tvingar sig själv så är det absolut värt det =D

2011-01-18 @ 16:14:41
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0