Flygrädd?

Skönt de va o va ledig i dag o jag har hunnit med en hel del oxå, jag har städat, fixat pass, handlat, bakat, lagat mat, ätit o nu ska jag snart till Emlan o spela Wii :)

Usch har redan lite panik inför Thailand, tror jag e väldigt flygrädd!!! Har redan haft typ 5 mardrömmar om de plus att jag drömmer att jag glömt packa med hälften! Imorse när jag vakna började jag rabbla upp allt jag ska ha med mig direkt, gaah! Sen tänkte jag efter lite o insåg att jag e knäpp hahah. Har ju trorts allt 1 1/2 månad på mig o förbereda :P

Just nu läser jag Kenzas o Tyras bloggar för dom e ju i Thailand. Så då kan man inte annat än längta ihjäl sig dit!

Men jag förstår inte hur man ska orkar sitta i ett flygplan så länge??? Kommer inte riktigt ihåg men har för mig att de e 16 timmar dit :S UTAN ATT RÖKA! Jag ska proppa i mig en massa sömntabletter så jag sover under hela resan hahahah!

Detta flyget ska vi ta Qatar Airways.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0