Klipp

Jag e så sugen på att klippa lugg, tycker verkligen de e snyggt på andra men vet inte riktigt på mig själv! Får se vad jag gör. Jag ska i alla fall snart göra massa ljusa slingor i håret innan Thailand.

Postat av: Caroline

Det är såå fint med lugg om man klär i det. Jag var också sugen och testade men såg ut som en barnrumpa och så blev jag irriterad på att den var ivägen istället :-) men man måste ju testa. Jag vill bli mörkare men har inte kommit till skott än trots några års funderande ;-) haha! Ha en fin dag!

2011-01-31 @ 10:51:58
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Caroline

Uuh jag är också sugen på lugg igen!!

2011-01-31 @ 13:09:13
Postat av: madde

du har väl haft lugg innan?? har för mej du va jättefin i de

2011-01-31 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0