Mina presenter

Objektiv
* Pengar
* Presentkort Gina
* Twilight böckerna
* Vin
* Tröjor
* Smycken
* Olja/vinäger spray
* Duchcreme

Jag e så himla glad för allt <3 Måste verkligen börja fota nu när jag har så mycket grejor till kameran =) Snart börjar foto kursen igen o då ska vi va mycket ute o fota! Hoppas man lär sig massor för jag tycker verkligen de e super svårt!


Skulle göra tårtor ju o de gick ju bra, eller?!

Till slut blev den okej i alla fall, inte trodde jag de skulle va så svårt att göra tårtor själv. Jag har ju alltid bagaren Emaln som hjälper mig med sånt annars hahaha



Simon va gullig som fixade rosen <3 Plus en gris!







Postat av: Caroline

Grattis i efterskott och tårtan blev ju hur fin som helst!

2011-01-17 @ 10:51:05
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Sofie

Tack så mycket :)

2011-01-17 @ 11:01:21
Postat av: Paulina

haha... vad söt gris!! (jag och grisar alltså!)

Jättefin blev tårtan!! :)

2011-01-17 @ 14:19:30
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi vilken söt gris:) tänk va gamla vi börjar bli sofie:O redan 24 haha

2011-01-17 @ 19:42:11
Postat av: Sofie

Hahaha Paulina du e för rolig, ja de va en söt giiiiis <3



Vem e de som börjar bli gammal med mig? Glömde namn =)(Nyfiken)

2011-01-17 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0