Ostbricka

Gud va kul de va o göra Sushi igår o lätt gick det! Inte alls så svårt som man tror.  dom blev hur goda som helst =) Det ska jag absolut göra fler gånger, I love sushi!
På tal om de ska jag o Simon snart köra o handla Sushi till middag  hahaha, nej men de va faktiskt han som ville ha det idag o jag tackar inte nej :)

Det blev A9 för vår del sen, vi drack några sjukt goda drinkar där men kommer inte ihåg vad dom heter o så glömde jag fota dom =(
I kväll ska jag o älsklingen ha myskväll (ovanligt :P) med ostbricka o tappas o massa gott. Vi skulle egentligen gå på bio men vi ångrade oss, så vi kör ner o hyr film i stället, mysigare att ligga o soffan med täcke!
Måste hinna med o baka i kväll oxå, ska ju ha lite kalas för mig i morgon för jag blir ju gammal!
Puss hej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0