Fegis

Godmorgon!

Idag händer de inget kul, ska bara jobba ikväll! Kanske jag går ner till stan sen eller hälsar på Emlan. Kanske tar ett hål i örat till?? :) Bara att jag e så sjukt rädd!! Fattar inte varför för varje gång jag gjort de så kan jag göra de direkt igen för de inte kändes nått. Men nu e jag rädd igen hehe... Jag e en riktig fegis :)

Igår efter jobb gick jag, Emlan o Mamma till Harmoni o åt lunch. sen gick jag hem o sov haha. Alltid trött på Måndagen när jag varit ute i helgen. Ialla fall, på kvällen gick jag hem till mammsen för Jenny o Lillebror va där  :) Emlan o Paulina kom oxå dit så vi drack kaffe o åt glass o lekte med Zion ... Trevligt va de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0