Rent o snyggt!

Så nu e vår nya matta på plats som jag köpte igår på Ikea o de blev super fint ^^ Köpte även en lampa som man fick mecka ihop själv märkte jag när jag kom hem!! Hahah hade jag vetat att de va sånt klödd att få ihop den så hade jag inte köpt den. De va verkligen ett pussel :P

Ialla fall hade vi en mysig dag igår, efter Ikea så körde vi hem till farmor o drack kaffe. Hon blir alltid lika lycklig när vi kommer o speciellt när vi har vänner med oss :) sen åkte vi hem till mig o mecka med lampan o drack vin o lyssna på massa gamla godingar. Musik kan verkligen göra en lycklig ibland heheh....

Och nu e här kliniskt rent hemma! Direkt när jag kom hem från jobb ikväll började jag städa så de e så skönt nu....

jag ska ta ett foto på lampan sen så jag kan varna er lite :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0