Ensam kväll!

Hello nu e de kväll här o jag har precis kommit hem igen till älsklingen. De blev att jag fick gå ut o äta själv ändå men ja de gick ju bra, fick fel mat o lite så men de löste sig :D Sen när jag hade ätit gcik jag på shopping runda, köpte två jätte söta klänningar plus lite smycke.

Simon gick iväg en runda innan o skulle boka hotell o kom tillbaka med en bikini till mig som han hade varit o köpt fast han mådde så dåligt <3 Sötisen!!
I alla fall, när jag skulle gå hem igen nu ikväll så stannade en thailändare med en moppe o fråga om jag ville ha skjuts o jag tacka ja o vi kom helt åt helvete vilse för jag hittade inte riktigt hahaha men snäll som han va körde han mig hela vägen tillbaka. Liiiite läskigt va de!

Postat av: Anonym

haha fan va roligt:D

2011-03-05 @ 17:38:21
Postat av: Emlan

Amen din dåre. Hur kan du åka med någon sådär bara? Gör aldrig om de igen!!!. Har ju sagt att du ska vara rädd om dig! Saknar dig jätte mycke. Kanske kan prata på Skype i morgon. Jag ska jobba på Smyge till kl. 4 så e hemma vid halv 5 om du kan då nån gång? Ha de bra! Pussar

2011-03-05 @ 22:19:52
Postat av: Anders Strand

Håller med föregående talare. Men just nu undrar jag hur det är med min lille påg. Har inte far sagt till dig att börja dagen med en stadig whisky, så slår du ut alla dåliga bakterier, och så mår du som en prins.

2011-03-06 @ 15:22:07
Postat av: Anders Strand

PS glömde tillägga var rädda om er.

2011-03-06 @ 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0