I did it!

Yes jag vagade aka linbana o jag e sa himla glad for de =) Sa javla haftigt o roligt o jag e allt lite stolt . Igar shoppade jag o Johanna, vi gick runder pa massa gigantiska marknader. Men man blir helt slut i huvudet av att shoppa har. Dom nastan drar i en o vill man ska handla hela tiden o vi bara prutar som fan. Men kul e de! Har e ett jattestort kopcentrum oxa som vi ska till imorgon. De e fyra stora byggnader med 3-4 vaningar. Jag gick in en svang i den ena byggnaden idag sjalv for Simon vagrade folja med sa han gick hem o jag vagade knappt ga nan stans for man blir helt vilse. Sen nar jag skulle ga hem igen gick jag saklart helt at helvete igen!! Jag har fan inget lokalsinne! Blir sa arg pa mig sjalv hahah. PUSSS saknar er dar hemma <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0