koh Tao

Heej nu e vi i Koh Tao äntligen, de va en låäng resa hit som verkligen va en upplevelse hehe. Berättar om de hemma =) Vi bor i en bungalu precis nere vid havet o här e helt underbart. När jag doppade mig i havet ville jag aldrig mer i mitt liv stiga upp, de va så sjukt skönt. Perfekt varmt o helt turkost. En sagovärld! Här ska vi spendera några dagar till innan vi beger oss vidare till Phi Phi öarna. Vi ska snart beställa en snorkeltur till imorgon.
Vid poolen idag.
Vid havet
Ska ut sen o ta foton med systemkameran, dessa bilderna e med undervattenskameran :P Så gör sig inte så bra.
Postat av: Caroline

Guuuud så härligt, ta med er värmen hem tack! ;)

2011-03-03 @ 13:56:29
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Anonym

fy fan va gött de ser ut!;)

2011-03-03 @ 18:22:39
Postat av: Stoff

En helt perfekt tränad kropp Simon, den bilringen gör ju att kokosgroggen inte tippar!! ;) Ha det gutt!!

2011-03-03 @ 19:36:32
Postat av: Malena

Nä, örk! Där verkar ju jättetråkigt! Inte ens fint! ; )

2011-03-03 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0