Patong

Hej nu e vi i Patong som ligger i Phuket. Har e verkligen haftigt! Bor bredvid Bangla road. Har kryllar de av strippklubbar, ping pong shower o massa disco o vanliga nattklubbar. Aven massa shemales finns har o gor shower. Vi va ute i Lordags med Jimmy o Johanna o festa litta, de va kul =) Annars sa bor vi riktigt lyxit nu sa vi stannar lite langre. Aker nog till Bangkok pa Fredag.
Igar va vi pa varldens roligaste badland dar Jimmy o Johanna bor.
Ni kan nog inte tro mig men idag ska vi 4  aka linbana!!! Varldens fegaste som jag e vet jag inte hur de ska ga till men har blivit tvingad! =) Jag hoppas verkligen pa att jag ska vaga!
Hor av mig hur de gick PUSSSSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0